Sarah Dessenová - knižní recenze

13. ledna 2015 v 16:44 | Sabina |  Inspirations
Přeji Vám krásný den. :) Dnes je venku opravdu krásně, ale já většinu času dnes trávila doma, jelikož se necítím úplně zdravá, ale už za hodinu jdu do divadla, protože dnes na Vinohradech hrajeme "Poslední z Haussmanů". Tak doufám, že to zvládnu..:) No a ještě mám půl hodiny než odejdu, takže jsem se rozhodla napsat recenze na dvě knížky od jedné autorky. Sarah Dessenová napsala knih mnoho. V ČR jsou ale dostupné pouze tyto dvě (zatím). První knížka, kterou jsem si od ní přečetla byla Poslouchej!. Řekla bych, že patří mezi nejlepší v žánru "Dívčí romány", ze všech těch, které jsem zatím četla. Kniha není jen o vztahu mezi klukem a holkou, ale také o kamarádství a rodině. Hlavní hrdinku jsem si zamilovala pro její čistou osobnost. Proto jsem se do čtení této knížky nemusela nikdy nutit a po celou dobu jsem byla dějem příjemně provázena. :) Patří rozhodně mezi nejlepší, které jsem si kdy přečetla a tuto dokonce i dvakrát. Rozhodně doporučuji.
Jinak tomu bylo s druhou knížkou, kterou jsem si koupila hlavně proto, že ta předchozí se mi tolik líbila. Ze začátku jsem si myslela, že mě nikdy nechytne a že jí snad ani nedočtu. Do čtení jsem se prvních pár kapitol musela nutit. Příběh je z úplně jiného soudku, než předchozí a možná proto jsem byla zezačátku zaskočená. Děj se velmi táhl, a tak snad jen konec byl opravdu kouzelný. Nedá se říci, že by byla špatná a že jí nedoporučuji. Určitě si z ní každý něco odnese, snad jen bych doporučila přečíst si nejdříve Ukolébavku a poté Poslouchej! abyste byli nezaujatí vůči tématům. :)

©InspirativeDiary

63 lidí ohodnotilo tento článek.